søndag den 12. september 2010

mit første indlæg

hej alle i dyrevenlige mennesker


det her er mit første indlæg og jeg vil fortælle lidt om mig selv jeg hedder mia det er ikke mit rigtige navn men i kan kalde mig mia jeg er 10 år og jeg elsker dyr jeg har lavet denne blog fordi at jeg vil fortælle at dyr er meget søde og at ingen dyr er onde de har bare misforstået ting ingen dyr vil noget ondt men de vil bare beskytte sig selv og jeg syndes at vi skal hjælpe de dyr som bliver behandlet dårligt så derfor har jeg lavet denne blog jeg fortæller om hvor meget mad et dyr skal have og hvad der er bedst for dyret nå men hvis i også elsker dyr ligesom mig så kan du følge med i hvad jeg skriver


knus og kram
mia

1 kommentar:

  1. hej Mia
    jeg er enig
    dyr skal have en chanse
    jeg kikker med her på bloggen
    fortset en god dag

    Panda Kram
    Sarajf

    SvarSlet