torsdag den 23. september 2010

ny titel og andre ting

hej allesammen


som i nok har set hedder min blog lære bloggen istedet for dyrenes blog og jeg har tænkt mig at jeg ikke kun skriver om dyr men om en hel masse andre ting f.eks lande andre sprog og mange mange ting og nogen gange kommer der historier det var bare det jeg ville sige imorgen begynder jeg en engelsk time altså jeg skriver om engelsk og hvis i følger godt med på denne blog så vil i nok lære noget men desværre er jeg ikke selv så god til engelsk så jeg kan ikke lære dem som er ældre end mig kun dem der lige har fået sine første engelsk timer i skolen eller dem som ikke har haft dem endnu det vil sige at dem fra 3. klasse kan måske lære noget og mindre end 3 klasse og måske 4 men er ikke helt sikker


knus og kram
mia

1 kommentar:

  1. hej Mia
    jeg går i 2. klasse så jeg kan ikke så meget elisk men jeg lære nok lidt

    Hilsen Sarajf

    SvarSlet